Publikacja o 4ALL w „Nauczycielu”

Właśnie ukazał się mój artykuł w czasopiśmie „Nauczyciel” wydawanym przez Ogólnopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie. Dostępny do przeczytania w wersji cyfrowej na stronie OCND.

Dlaczego model lekcji 4 ALL pozwala uczyć się wszystkim uczniom?

Przedstawiony w tym artykule Instruktażowy Model Lekcji 4ALL jest próbą ukazania, dlaczego pewne metody pracy przemawiają do uczniów bardziej, a inne mniej; jak organizacja nauczanych treści podstawy programowej wokół pojęć kluczowych wpływa na różnorodność doświadczeń uczniów, przyczyniając się do zwiększania możliwości samopoznania i niezależnego myślenia; oraz tego, jak nawet niewielka modyfikacja warsztatu pracy może przyczynić się do wzrostu motywacji u nauczyciela. (…)

Zachęcam do lektury.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *